Megrendelésed leadásával a Haramaki Kft. vásárlója leszel. Az alábbi tájékoztató a legfontosabb vásárlási feltételeket tartalmazza, azonban kérjük, hogy olvasd át az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket is, mivel a tájékoztatóban szereplő információk áttekintése nem helyettesíti az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek ismeretét.
Személyes átvétel a PickPack Pontokon
Fizetés megrendeléskor bankkártyával
Visszaküldés csere vagy pénzvisszafizetés céljából
Hogyan tudsz bandázst visszaküldeni?
A lullaberry.hu webshopot a Haramaki Kft. működteti, melynek
Székhelye: 1025 Budapest Cseppkő u. 51. (korábban 1165 Budapest, Mészáros J. u. 34.)
Képviselőjének neve: Peczöli Irén
Telefonszáma: +36 70 220 05 20
E-mail címe:
Cégjegyzékszáma: 01-09-956520
Adószáma: 23175439-2-42
Bankszámlaszáma: 10401914-50526580-54851004
A Webáruházban megjelenített termékek kizárólag kiszállítással rendelhetők meg. A rendelés kizárólag a webáruházon keresztül elektronikus úton adható le; telefonon, emailen leadott megrendeléseket nem fogadunk el.
Az egyes termékek mellett feltüntetett árak a házhozszállítás és az esetleges utánvét költségeit nem tartalmazzák. Amennyiben egy termék akciós, ezt külön kiemeléssel látod a termék mellett.
A megrendelés elküldése előtt bármikor megváltoztathatod, illetve ellenőrizheted a kosarad tartalmát a jobb felső sarokban található Bevásárlókosár linkre klikkelve.
A nyitóoldal „Shop” menüpontja alatt tudod kiválasztani, hogy milyen bandázst szeretnél (női, kismama, vagy gyermek). Válaszd ki a kedvenc mintádat, klikkelj rá, és a következő oldalon láthatod a kiválasztott termékről az összes fontos információt. Itt tudod kiválasztani a méretet, majd rakd be a bevásárlókosárba!
A „Minták” menüpont alatt először a mintát, majd a bandázs típusát tudod kiválasztani, ezt követően ugyanúgy az adott bandázs információs oldalára jutsz, és innen a megrendelés menete az előző pontban leírtakkal megegyezik.
Tedd a megvásárolni kívánt tételeket a kosaradba, majd kattints a „Pénztár” gombra!
Rendszerünk automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített szállítási címet és fizetési módot, és összegzi az általad választott termékeket. Egy kattintással elfogadhatod vagy módosíthatod a megrendelés adatait.
Ha van érvényes kedvezményre jogosító kuponod, azt nem akciós termék vásárlása során használhatod fel.
Ha mindent rendben találsz, és az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket is elfogadtad, akkor nincs más dolgod, mint a „Megrendelem” gombra kattintani. Ezzel tudod jóváhagyni a megrendelést és elküldeni nekünk. Megrendelésedről rendszerünk 24 órán belül automatikus email visszaigazolást küld.
A lullaberry webshopban a böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez nem szükséges a regisztráció.
Bármilyen áru megrendelése előtt azonban regisztrálnod kell magad a rendszerben. A felhasználónév az e-mail címed, a jelszó egy betűkből és számokból álló kombináció legyen. Ezt a jelszót később módosíthatod a baloldalon megjelenő "Saját adataim" menüpont alatt.
A regisztrációkor meg kell adnod a nevedet, a kívánt szállítási címet, az email címedet és a telefonszámodat. Ezen adatok megadása a rendelés előfeltétele.
Ha szeretnéd, hogy a későbbiekben értesíteni tudjunk, ha olyan akciónk van, ami valószínűleg érdekelni fog, a kötelező adatokon kívül adj meg néhány további információt a regisztráció során.
Az adatok helyességét bármikor ellenőrizheted és módosíthatod, vagy törölheted a jóváhagyás előtt. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók!
Minden új megrendelés előtt adataidat természetesen módosíthatod.
Személyes adataid megadása után a rendszer visszajelzést küld az általad megadott email címre, amiben megerősítjük a regisztrációkor megadott adataidat.
A lullaberry webshop az általad megadott információkat a vonatkozó adatvédelmi előírások betartásával, kizárólag a rendelési folyamat lebonyolítása, külön regisztráció esetén hírlevél küldése és az Eladó termékek értékesítésével kapcsolatos marketing tevékenysége céljából használja.
Regisztrálj hírlevelünkre, és nem csak az új termékekről, akciókról értesítünk, de beszámolunk a lullaberry által indított kampányokról is.
Három lehetőség közül választhatsz: postai kézbesítés (MPL postacsomag), személyes átvétel a Pick Pack Pontokon vagy házhozszállítás a DPD futárszolgálattal.
2. Személyes átvétel a Pick Pack Pontokon
Hogyan kérheted a személyes átvételt a Pick Pack Ponton?
A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor történik. Válaszd ki a "Személyes átvétel közeli Pick Pack Pont-ban" opciót, majd válaszd ki a hozzád legközelebb eső üzletet a Pick Pack Pontok listájából.
A rendszerünk megjegyzi a korábbi választásodat, és ha ismét ugyanott akarod átvenni a csomagot, akkor ezt csak jóvá kell hagynod.
A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint nyomtasd ki az automatikus visszaigazoló email értesítést vagy jegyezd fel a rendelés azonosító számát.
Amennyiben bankkártyával előre kifizetted a csomag és a szállítás költségét, nincs más teendőd, mint ellenőrizni és átvenni a csomagot.
Ha fizetési módnak utánvétet adtál meg, a megrendelt termékek árát valamint a szállítási költséget a helyszínen tudod kifizetni. Az átvételi pontok többségénél van mód a bankkártyás fizetésre, pontos információt erről az átvételi pont kiválasztásakor vagy később a www.lullaberry.hu weboldalon találsz.
A választható Pick Pack csomagátvételi pontokat itt tudod megnézni.
3. Házhozszállítás DPD futárszolgálattal
A fizetési módot a megrendeléskor választhatod ki.
Fizethetsz a megrendeléskor bankkártyával vagy utánvét esetén készpénzzel vagy egyes Pick Pack Pontokban bankkártyával.
1. Fizetés megrendeléskor bankkártyával
Ha rendelkezel VISA vagy VISA Electron (az Electron csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi), illetve Eurocard/MasterCard (EC/MC) dombornyomott bankkártyával vagy webkártyával, válaszd a biztonságos online fizetési módot a K&H Bankon keresztül.
Ehhez meg kell adnod a kártyaszámot, a bankkártya lejárati idejét és a kártya hátoldalának aláírás sávján található 3 jegyű érvényesítési kódot.
A fizetés teljesen biztonságos és a K&H Bank oldalán történik, adataidhoz a K&H Bankon kívül senki nem juthat hozzá. A bankkártyás fizetésről és adataid biztonságáról bővebben az Általános Szerződési és Felhasználási feltételekben olvashatsz.
Amennyiben a csomag átvételekor kívánsz fizetni, úgy a DPD futárszolgáltatot vagy a Pick Pack Pontra történő kézbesítést választhatod. A DPD esetében készpénzzel fizethetsz az átvételkor, a PickPack Pont esetében pedig az átvételi pontok tájékoztatóban itt találsz információt arról, hogy a kiválasztott kézbesítési ponton a készpénzes fizetés mellett van-e lehetőséged a bankkártyád használatára.
A kiszállítás módja |
Bankkártyás fizetés megrendeléskor |
Utánvét |
---|---|---|
Posta | 1500 Ft* | - |
PickPack Pont | 880 Ft | 920 Ft |
DPD futárszolgálat | 1100 Ft | 1500 Ft |
*MPL Postacsomag szolgáltatás (2017. január 1-től)
Utánvétes fizetésnél az átvételkor kell fizetned.
Az akciós árainkat az adott termékek mellett jelöljük. Ezen kívül számos lehetőséged van, hogy kedvezményesen vásárolj. Az aktuális kedvezményekről itt olvashatsz bővebben.
Amennyiben a csomag kézbesítésekor a csomagoláson sérülést észlelsz, az átvételt jegyzőkönyv felvétele mellett megtagadhatod, és ez esetben a posta, a futár, illetve a Pick Pack Pont visszaszállítja a csomagot.
Ha az átvételt követően derül ki, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, vagy nem annyit, illetve ha az átvett árucikk bizonyíthatóan gyártási hibás, töltsd ki a számla hátoldalán található visszaküldési nyomtatványt és ezzel együtt küldd vissza a nem megfelelő termékeket, melyet természetesen díjmentesen kicseréljük.
Amennyiben erre valamely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.
Ha bármiféle kérdésed, kérésed, észrevételed vagy problémád lenne cégünk működésével, a forgalmazott termékekkel kapcsolatban, kérjük, oszd meg velünk.
Postai levél útján: Haramaki Kft. 1025 Budapest Cseppkő u. 51. címen
Email:
Telefon: hétfőtől csütörtökig 10-16 óráig a +36 70 220 05 20 számon
Ha meggondoltad magadat és szeretnéd lemondani a megrendelést, ezt telefonon vagy email útján megteheted a megrendelést követő munkanap 11 óráig. A bankkártyával előre kifizetett összeget ez esetben 5 munkanapon belül visszautaljuk.
Visszaküldés csere vagy pénzvisszafizetés céljából
Rendelj bátran, biztosak vagyunk benne, hogy a választásoddal elégedett leszel. Ha mégsem, 8 munkanapon belül cserét kérhetsz, vagy elállhatsz a szerződéstől, ez esetben legkésőbb 30 napon belül visszafizetjük az általad kifizetett összeget a visszaküldés költsége kivételével!
Hogyan tudsz bandázst visszaküldeni?
1/ Próbáld fel az új ruháidat és csodáld meg magadon.
2/ Reméljük, hogy nagyszerűen érzed magadat benne. Ha véletlenül mégsem így volna, döntsd el, hogy mit szeretnél visszaküldeni.
3/ Töltsd ki figyelmesen a visszaküldési nyomtatványt, amit a számla hátoldalán találsz. A számlaoldalról másold át azoknak a termékeknek a cikkszámát, amelyeket nem szeretnél megtartani és jelöld meg, ha valami mást szeretnél csereként.
4/ Fontos, hogy a visszaküldési nyomtatványon pontosan jelöld meg a visszaküldés okát, mert ha véletlenül gyártási hibára bukkantál vagy esetleg más terméket csomagoltunk be, mint amit kértél, a postaköltséget is visszatérítjük a Számodra!
5/ A visszaküldendő termékeket a csomag átvételétől számított 8 munkanapon belül add fel a kitöltött, aláírt nyomtatvánnyal együtt postán ajánlva a címünkre.
6/ Ha nem kértél cserét, 30 napon belül visszajuttatjuk Neked a visszaküldött ruhák árát. Ha kértél cserét, a csomag beérkeztétől számítva 2 munkanapon belül gondoskodunk az új ruháid postázásáról.
Fontos:
A webáruházban a vásárlás, illetve a hírlevélre való feliratkozás regisztrációhoz kötött, melynek során a meg kell adnod a neved és elérhetőséged. A regisztrációval hozzájárulsz ahhoz, hogy adataid a Haramaki Kft. adatbázisába kerüljenek, és hogy azokat az esetleges tiltó nyilatkozatod kézhezvételéig a Haramaki Kft. minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül a
A regisztrációval tudomásul veszed, hogy a www.lullaberry.hu üzemeltetését végző Haramaki Kft. a birtokába jutott információkat szigorúan bizalmasan kezeli, csak saját, fent megjelölt céljaira hasznosítja és harmadik félnek nem adja tovább, kivéve abban az esetben, amennyiben az a termékek értékesítésében, kiszállításában résztvevő alvállalkozója (például futárszolgálat) tevékenysége indokolja.
Az "Ajánlom barátaimnak" program esetében az ajándék feltétele, hogy az ajánlott vásárolt lullaberry terméket. Ez esetben a vásárlás tényét az ajánló tudomására hozzuk.
Amennyiben nem kívánod, hogy a jövőben további névre szóló kereskedelmi ajánlattal megkeressünk, neved és pontos címed megadásával írásbeli nyilatkozatban kérheted adataid törlését a következő címen:
A regisztráció törlését bejelentkezés után a Belépés panel Saját adataim pontja alatt is elvégezheted.
A Haramaki Kft. hozzájárulása nélkül tilos ezen honlap tartalmi, vagy grafikai elemeinek beépítése más honlapba, vagy egyéb módon történő felhasználása.
Köszönjük a figyelmet, és jó vásárlást kívánunk!
A Haramaki Kft. részletes Szerződési és Felhasználási Feltételeit és Adatvédelmi szabályait alább olvashatod.